07 januari 2009

Utmärkelse



Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Tack! för den fina utmärkelsen, den gjorde mig jätteglad, jag skickar den vidare till:

Hannas form
Hjärtan på tråd
Annikas trädgårdsliv
Lottas trädgårdsblogg
Annas hus på landet
Bettys torpliv
Badhusviken


Hälsningar Johanna:D
P.S Ni hittar lätt deras bloggar i min blogglista till höger.

4 kommentarer:

Annika sa...

Tack så himla mycket för utmärkelsens Johanna, det värmer mycket gott :o)
Har varit lite dålig med att skriva i min blogg den senaste tiden och lite för att jag på något vis har fått för mig att varje gång jag skriver måste jag ha bilder med. Varför vet jag inte. Sitter just nu i Köpenhamn och kan skriva men inte lägga in bilder eftersom jag inte har photoshop i den här datorn och därför inget nytt från mig :o( Är nog en ovan bloggare och från och med nu ska jag börja göra inlägg även utan bilder :o) Vad tycker du personligen om bloggsidor med inlägg utan bilder? Jag tror att det är något jäkla jobbrelaterat problem jag har, fotograf som jag är och som ser allt i bilder :o)
Kramisar Annika

H A N N A S - F O R M sa...

Å, vad du gjorde mig glad!

Varmaste kramar
Hanna

"M" sa...

Tack snälla gulliga du....så roligt att tillägnas de fina ord du beskriver.....tack tack....kram

Lotta 8`) sa...

Tack Johanna för utmärkelsen =) Så trevlig överraskning! Jag har i min blogg, skickat tillbaka den till dig =) Trevlig att du är tillbaka från din paus, må så gottt =)