08 januari 2009

2009 belöningens år!

2009 blir belöningens år.

Nyårslöften i all ära. Men hur många nyårslöften har man hållit?...
Belöningar ökar energin och livskraften. Skriv en lista du också, ta fram den då och då och framförallt belöna dig själv, det är du värd:)

Jag skall belöna mig med

Yoga och meditation vid havet...


Manikyr...


Uppfriskande fotbad...


Unna mig en tupplur då och då...


Använda mina sinnen...


FOTO i nämd ordning: Eric Weaver, Nail and beautycenter, Jessica Gow, Meagluin.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fortsätt att njuta.Jag kommer att använda mitt avkopplande presentkort på spa avdelningen framöver

Anonym sa...

Hej hej
jag fick aldrig din adress, har mailet kommit bort eller??
Ha det gott och en superhelg
kram

Anonym sa...

Spa njutningen var mammas inlägg förlåt att jag missade att skriva det. Hälsningar pärlemor.

Mia sa...

Härligt med belöningar i stället för en massa krav. Jag ska nog också satsa på den linjen. Yoga vid havet är verkligen en höjdare.
Kram Mia

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad underbart det låter nu när jag sitter här uttråkad en lördagkväll... imorgon ska jag unna mig en lång promenad och kanske en loppistur. Mannen får vara hemma med barnen :)

Kram Jenny

Betty sa...

Det låter verkligen som ngt. att ta efter.
Tack söta rara för utmärkelsen blev jätteglad! Skall snart ta itu med den på mitt egna lilla vis.
Hoppas du får en fin vecka.
Kram Betty !

Annika sa...

Om du vill har jag en utmaning till dig inne hos mig.
Kramar Annika