19 maj 2009

Nu är jag beredd!

Nu är jag beredd att fixa till min lilla trädgård!Jag bor fortfarande i en sandgrop...den lilla tidsplanen visar att markplaneringen på området i bästa fall blir klart innan det fryser på igen:))Drömma kan man alltid så jag drömmer om att min lilla trädgård står prunkande och fin. Några inspirationsbilder lättar alltid upp :) Övre bilden lånad från en bok jag köpt på IKEA. Picknick ökar trivseln och passar alltid, bilden är tagen av Simon Brown. Ängeln är från Zetas.


1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Jag har bara en balkong att pynta till, men det kan vara förvånansvärt svårt att få till den ändå. Särskilt när den ofta används för olika pysselprojekt.. Men det är bra att ha olika inspirationsbilder och visioner, så kanske man till slut når fram!

Lycka till i sockerlådsjakten!!