23 oktober 2008

Idag vill jag ha

Jag har hittat huset jag vill ha! Titta vad fint jag går nerför trappan. Vakt vovven väntar så lydigt inte ens ett hårstrå ramlar av (från vovven såklart.)


Givetvis inte... googlade på Hamptons och hamnade bland annat hemma hos ägarinnan av Face Stockholm.


Dessvärre hittar jag inte tillbaka där jag var så att jag vet inte vem som fotograferat dessa fina bilder.











Min kamera är som uppslukad av naturkrafter. Jag måste fotografera fleera gånger i veckan. Nu när kameran är borta så ser jag fina uppslag precis överallt som borde förevigas. Ungefär som att gå runt i butiker när man är pank! Då finns det snygga och helt underbara saker överallt.


P.S Är det någon som vet var min kamera är så hör av dig nuuu!:(

4 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Men var kan den vara? Jag la bort min också i somras, som tur var så låg den inte ute i regnet! Det är lätt hänt när man blogfotar.

Har du klarat länkningen? Hör av dig annars!

Ha en jätteskön hösthelg!
Kramar
Karin

Anonym sa...

Vilka fina inspirerande bilder du visar, även fastde inte är dina egna.

Jag brukar själv råka ut för det att jag sitter och klickar på nätet, hittar bilder som jag sparar och sedan inte kommer ihåg varifrån jag hämtade dem

Ha en skön lördag

//Lena

Gårdsromantik sa...

Jag lovar jag har ingen aning...;-)
Vackra bilder ... något att drömma om.

Kram Maud

Millygarden sa...

Vilket hus och så snyggt och välstädat att man tror att hunden är ett fotomontage!! Fniss. Haer gjort samma sak själv flera ggr...man tycker man har full koll och vipps så har man glömt vart dom kommer ifrån! Ingen skada skedd...ägaren hör av sig om han/hon hittar den!

Trevlig Helg!
Kram Marina